  • Data: 2004-05-02 13:07:35
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:c72cc4$to9$2@serwus.bnet.pl...

    > Zasięgu czego?

    Sieci komorkowej.

    > A wtedy przysługiwały? Nie wiem, pytom ino.

    Tak.

    > No ale z czym sprawdzi? Że jo to jo, ale nie że jo to je właściciel karty.

    Niech sprawdzi czy gosc ze zdjecia to ten sam co uzywa karty i ze nawiska
    sie zgadzaja. Co latwiej podrobic podpis na karcie, czy dokument tozsamosci?
    IMO to pierwsze.

    > Ale udowodnij, że to nie Twój podpis. A skoro nie udowodnisz --> to
    > autoryzowałeś?

    1. Po co mialbym kwestionowac swoje wlasne transakcje?
    2. W razie czego bank ma moj wzor podpisu wiec specjalisci moga sobie
    sprawdzic.

    --
    Grzegorz

    Etc.: A sign to make others believe that you know more than you actually do.