  • Data: 2004-05-01 20:49:11
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Sito wrote:
    > Słusznie uważasz - ZDARZAJĄ się. Co i tak nie zmienia sytuacji, że
    > przewoźnik by splajtował.

    Udowodnij. ;P

    > Owszem, tylko usunięcie tej przyczyny leży nie w gestii przewoźnika
    > niestety.

    I tu się nie zgadzamy. Ja osobiście myślę, że jednak większosć
    społeczeństwa jest względnie normalna i jesliby postępowali w opisywany
    sposób, to nie dlatego, żeby oszukać przewoźnika, a dlatego, że organ
    kontrolujący dał im się wcześniej na tyle weznaki, że wolą dmuchać na zimne.

    > Chore jest prawo przewozowe dające kontrolerom biletów tak niskie
    > uprawnienia.

    Chory jest sposób rekrutacji, nadzoru i form zatrudnienia, skoro uczciwi
    pasażerowie mają takie obawy przed kontrolą.

    Ale chyba już awedrowaliśmy na manowce NTG, więc może EOD?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński