  • Data: 2004-05-01 18:48:20
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, zdarzają się ludzie uczciwi z zasady, a nie tylko dlatego, że
    > mogą ponieść konsekwencje. Więc ostrożnie z kwantyfikatorami.

    Słusznie uważasz - ZDARZAJĄ się. Co i tak nie zmienia sytuacji, że
    przewoźnik by splajtował.

    > Ja jednak myślę, że jeśli taka sytuacja miałaby miejsce należałoby się
    > zastanowić - a to zadanie dla zarządu danego przewoźnika - dlaczego coś
    > takiego ma miejsce. A ponieważ nic nie dzieje się bez przyczyny (no,
    > powiedzmy), więc może łatwiej byłoby usunąć przyczynę, niż "gniewać się"
    > na pasażerów.

    Owszem, tylko usunięcie tej przyczyny leży nie w gestii przewoźnika
    niestety. Chore jest prawo przewozowe dające kontrolerom biletów tak niskie
    uprawnienia. Oczywiście za większymi uprawnieniami winny iść większe
    wymagania wobec kanarów; to już jednak inna bajka.
    AS