  • Data: 2003-08-06 18:24:17
    Temat: Re: Komunikacja miejska a znizka dla studentow
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bb4f58be7957dda98a437c3353575e40@masel.cs.put.p
    oznan.pl...

    >I tu
    > sie wlasnie czepiam, czy moze to byc podstawa do znizki, czy tez nie.

    Nie ty jeden masz problemy:-)) Na ten przykład ja mam legitymację studencką
    wydaną zresztą przez wydział prawa, w której jak wół jest napisane, że
    uprawnia mnie ona do 50% zniżki na PKP:-)) Ale trzeba sobie przeczytac
    regulamin PKP, żeby wiedzieć ze zniżki są tylko dla studentów do 26 roku
    życia:-)) Tak więc zniżki nie mam :-)) I teraz się zastanawiam - z jednej
    strony wiem, że nieznajomość prawa szkodzi ale ileż osób czyta regulamin PKP
    przed podróżą pociągiem. Gdybym w dobrej wierze skorzystała z ulgi - ciekawa
    jestem kogo później miałabym szarpać za ewentualną karę?:-) PKP, które nie
    honoruje ważnego dokumentu, czy moją uczelnię, która wydaje dokumenty
    stwierdzające nieprawdę?:-))

    MPK w Krakowie nie jest takie restrykcyjne - studenci w dowolnym wieku mogą
    podróżowac za 50%:-) Może więc po prostu zadzwoń na informację MPK w swoim
    miescie i zapytaj czy taki dokument upoważnia Cię do zniżek?

    Na marginesie - to nie jedyna rozbieżność miedzy MPK a PKP. Podróżuję z
    maleńkim dzieckiem więc zadzwoniłam na informacje i PKP i MPK z pytaniem o
    bilety dla mego wówczas 3 tyg dzidziusia. W obu instytucjach mnie
    poinformowano że dzidzior do [ o ile pamiętam] 4 roku życia jeżdzi za darmo.
    Ale tylko PKP dodało, że wózek dzidziusia jeżdzi za 50% zwykłego biletu:-))
    Sprytne prawda?:-)) Dziecko jedzie darmo, płacę "tylko" za wózek:-)))))

    HaNkA