  • Data: 2003-08-07 11:27:55
    Temat: Re: Komunikacja miejska a znizka dla studentow
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bgrou9$726$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A jak juz bys miala to i tak jedynie 37% - taka znizke na PKP maja studenci.
    > Zdecydowanie to drugie. Analogicznie jest z zoltymi legitymacjami Ruchu
    > Obrony Bezrobotnych ktore niby do bogwie czego uprawniaja....

    Uczelnia wydaje legitymacje zgodne z jakastam ustawa, czy zarzadzeniem i z
    tego co wiem jest tam dosc dokladnie opisany wzor legitymacji i na tym
    wzorze jest tez to nieszczene 50% na PKP, a ze jakimstam innym nieszczesnym
    przepisem zminiono to 50% na 33%, to insza bajka.
    W tym wypadku chodzi o wyciag z regulaminu, ktory mowi, ze studenci TAK, i
    pania z markietingu naszego MPK, ktora twierdzi, ze studenci to dziela sie
    na tych co TAK i na tych co NIE (regulamin ten jednak jasno nie specyfikuja,
    ktorzy to sa TAK - na przyklad studenci studiow magazynierskich do 25 roku
    zycia)....

    Pozdro

    Maseł

    --