  • Data: 2003-08-07 11:40:22
    Temat: Re: Komunikacja miejska a znizka dla studentow
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr 'Gerard' Machej" <g...@a...eu.org> napisał w
    wiadomości news:bgtd1h$hi6$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > A nie 0zł za bilet, kilka zł za wypisanie i kilkadziesiąt zł opłaty
    > dodatkowej za jazdę bez bezpłatnego biletu? ;)

    Nie:-) Raz miałam taką sytuację. Pani w kasie na dworcu w Katowicach dala mi
    bilet na wózek i bilet dla mnie, zapominajac o tej "zerówce" dla maluszka.
    Ponieważ był to pierwszy raz gdy jechałam pociągiem z maluszkiem nie
    wiedziałam ze owa "zerówka" musi być. Poinformował mnie o tym pan konduktor
    sprawdzając bilety:-)) Ale ponieważ był to ludzki człowiek uznał, że bez
    sensu jest kasowanie2.80zl za wypisanie biletu o wartości 0zl. Powiedział
    więc "powiedzmy że wóżek pani wiozła z Katowic a dzidzius dosiadł się w
    Katowice Zawodziu bo tam nie ma kas biletowych, więc nie pobieramy opłat za
    wypisanie biletu":-)) W ten sposob mój wówczas 3 tygodniowy synek po raz
    pierwszy wsiadł samodzielnie do pociągu, dwie stacje po mamie:-))

    HaNkA