  • Data: 2003-08-07 11:58:09
    Temat: Re: Komunikacja miejska a znizka dla studentow
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> napisał
    w wiadomości news:bgrh8u$bje$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...

    > Na marginesie - to nie jedyna rozbieżność miedzy MPK a PKP. Podróżuję z
    > maleńkim dzieckiem więc zadzwoniłam na informacje i PKP i MPK z pytaniem o
    > bilety dla mego wówczas 3 tyg dzidziusia. W obu instytucjach mnie
    > poinformowano że dzidzior do [ o ile pamiętam] 4 roku życia jeżdzi za darmo.
    > Ale tylko PKP dodało, że wózek dzidziusia jeżdzi za 50% zwykłego biletu:-))
    > Sprytne prawda?:-)) Dziecko jedzie darmo, płacę "tylko" za wózek:-)))))

    ZTCW - we Wroclawiu pomoglo tlumaczenie, ze przeciez dziecko jedzie za free
    i ze nikogo nie powinno interesowac to w czym jest przewozone (plecak,
    nosidelko, czy wozek). Taka postawe przyjela kilka lat temu moja kuzynka i
    po kilku miesiacach uzyskala oficjalne pismo informujace o tym oraz
    anulowanie kilku nalozonych w tym czasei kar...

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel