  • Date: Sun, 02 Mar 2008 05:31:33 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komputer-reklamacja

    swen pisze:

    > Co to znaczy "Well"?

    Ucz się języków.

    > Raczej zaryzykowal i przegrala jego naturalne podejscie z zaufaniem do
    > sprzedawcy.

    Sprzedawca, przyjmując sprzęt używany, też ryzykuje... Jakby się
    sfajczyło w ciągu miesiąca - ich strata.

    > i co z tego?

    Taka była gwarancja.

    > Skoro pisze, ze taka usterka juz nastapila raz to znaczy, ze nie jest to
    > sprawa softwarowa.

    Twierdzisz, że ktoś się bawi w naprawianie płyt głównych w notebookach? ;->

    > Typowe w Polsce. Jak w Afganistanie.

    Właśnie stamtąd wróciłeś, hmm?

    > "uczciwie"?

    No a nie?

    > Nie, z tego co ja zrozumialem on chce by byl sprawny, bo uzywany nie oznacza
    > niesprawny.

    Był sprawny. Po jakimś czasie przestał być sprawny. Nic nie jest wieczne.

    > Wszystko co w ziemi na odpowiedniej glebokosci nalezy do panstwa, wiec mial
    > bys spore klopoty z tym samorodkiem.

    Buduję dom, a nie schron zapewniający przetrwanie przy bezpośrednim
    trafieniu...

    > Super porada.
    > Co ty robisz na grupie dotyczacej prawa z takimi poradami...
    > Niewiem czy prawnikiem jestes, ale klientom swoim tez doradzasz na zasadzie:
    > trzeba bylo tak nie robic...

    Weź sobie tę swoją tanią demagogię i [censored]