eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomputer-reklamacja › Re: Komputer-reklamacja
  • Data: 2008-03-02 11:19:55
    Temat: Re: Komputer-reklamacja
    Od: PSYLO <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    adam .......................... pisze:
    > W reklamie miał to być super sprzęt...
    > Gwarancja -jeden miesiąc

    Czyli miał to być super sprzęt przez minimum miesiąc. Był? Był.

    > zepsuł się dokładnie po 2-ch...

    Sam zaakceptowałeś ryzyko, a oczekujesz nie-wiadomo-czego. Zachowanie
    godne dziecka w piaskownicy. Trzeba było dopłacić i kupić sprzęt z
    dłuższą gwarancją.

    > Zgłosiłem
    > reklamację,ale chciano mnie naciągnąć na koszty

    Zgłosiłeś się po płatną usługę, a ktoś Cię chce "naciągnąć na koszty"?
    Ciekawy przypadek.

    > Domniemam,że następna "naprawa" będzie również na 2-3miesiące - firma
    > sprowadza masowo mocno wyeksploatowane kompy i wciskają ludziom zużyty
    > sprzęt.

    Jak już napisali poprzednicy - od tego masz rozum, żeby samemu
    zdecydować co kupisz, a co nie. Byłeś świadom tego, że to jest sprzęt
    używany i że sprzedawca zapewnia tylko miesiąc gwarancji. Na tym właśnie
    polegała jego "okazyjność". Nikt tu nikogo nie oszukuje, jesteś sam
    sobie winien swojej decyzji.

    > Jak dalej postąpić?

    Wyciągnąć wnioski na przyszłość - nowy sprzęt jest teraz śmiesznie tani.

    > Chciałbym zażądać zwrotu pieniędzy.

    Dobre ;)

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl
    ____________________________________________________
    ____
    E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany regularnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1