eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomp. oddany do naprawy gwrancyjnej - 2 miesiące - co począć? › Re: Komp. oddany do naprawy gwrancyjnej - 2 miesiące - co począć?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komp. oddany do naprawy gwrancyjnej - 2 miesiące - co począć?
    Date: Thu, 7 Dec 2006 22:34:23 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 39
    Message-ID: <ela1cs$mp4$1@news.dialog.net.pl>
    References: <el99c3$80e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-13506.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1165527260 23332 87.105.9.194 (7 Dec 2006 21:34:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Dec 2006 21:34:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:431801
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:el99c3$80e$1@nemesis.news.tpi.pl wlo <w...@w...wlo>
    pisze:

    > Kupilem jakis czas temu w Media Markt laptopa.
    No i to w zasadzie wyjaśnia wszystko...

    > Laptop sie zepsuł, oddaem go do MM aby go naprawili.
    To kup sobie drugi. Oczywiście też w MM... :P

    > W momencie zakupu nie otrzymalem karty gwrancyjnej
    Ale jednak kupiłeś. Trafny wybór.

    >, MM twierdzil ze producent nie dostarczal do tych laptopow owych kart.
    No widzisz - wszystko ci wyjaśnili.

    > Zlecenie naprawy gwaracyjnej zostalo przyjete na podsatwie faktury.
    > Laptop lata gdzies po Polsce juz blisko 2 miesiace, MM twierdzi ze nie
    > wrocil jescze z serwisu.
    To czemu im nie wierzysz? Jak kupowałeś od nich laptopa bez gwarancji to im
    wierzyłeś.

    > 1. Czy MM jako sprzedawca powinien mi wydac jakis dokument z ktorego
    > wynika kto jest gwarantem, jaki jest okres gwarancji, jaki jest czas na
    > naprawe? ( coś na kształt karty gwrancyjnej )
    Nie. Gwarancja jest zobowiązaniem dobrowolnym.

    > 2. Co moge zrobic aby przyspieszyc naprawe? ( pewnie głupie pytanie,
    > ale.... )
    Faktycznie nie najmądrzejsze.
    Możesz ich poprosić, a celem uprzyjemnienia okresu oczekiwania udać się do
    Federacji Konsumentów.

    > Bede wdzieczny za wszelkie sugestie
    Zobaczymy.

    --
    Pozdrawiam
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1