eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomp. oddany do naprawy gwrancyjnej - 2 miesiące - co począć? › Re: Komp. oddany do naprawy gwrancyjnej - 2 miesiące - co począć?
  • Data: 2006-12-07 21:34:23
    Temat: Re: Komp. oddany do naprawy gwrancyjnej - 2 miesiące - co począć?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:el99c3$80e$1@nemesis.news.tpi.pl wlo <w...@w...wlo>
    pisze:

    > Kupilem jakis czas temu w Media Markt laptopa.
    No i to w zasadzie wyjaśnia wszystko...

    > Laptop sie zepsuł, oddaem go do MM aby go naprawili.
    To kup sobie drugi. Oczywiście też w MM... :P

    > W momencie zakupu nie otrzymalem karty gwrancyjnej
    Ale jednak kupiłeś. Trafny wybór.

    >, MM twierdzil ze producent nie dostarczal do tych laptopow owych kart.
    No widzisz - wszystko ci wyjaśnili.

    > Zlecenie naprawy gwaracyjnej zostalo przyjete na podsatwie faktury.
    > Laptop lata gdzies po Polsce juz blisko 2 miesiace, MM twierdzi ze nie
    > wrocil jescze z serwisu.
    To czemu im nie wierzysz? Jak kupowałeś od nich laptopa bez gwarancji to im
    wierzyłeś.

    > 1. Czy MM jako sprzedawca powinien mi wydac jakis dokument z ktorego
    > wynika kto jest gwarantem, jaki jest okres gwarancji, jaki jest czas na
    > naprawe? ( coś na kształt karty gwrancyjnej )
    Nie. Gwarancja jest zobowiązaniem dobrowolnym.

    > 2. Co moge zrobic aby przyspieszyc naprawe? ( pewnie głupie pytanie,
    > ale.... )
    Faktycznie nie najmądrzejsze.
    Możesz ich poprosić, a celem uprzyjemnienia okresu oczekiwania udać się do
    Federacji Konsumentów.

    > Bede wdzieczny za wszelkie sugestie
    Zobaczymy.

    Jotte