    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik z Mławy cd.
    Date: Mon, 4 Sep 2017 12:00:46 +0200
    <oo9n54$bmd$1@node2.news.atman.pl> <ooa6nk$l7l$1@node1.news.atman.pl>
    <oob47a$2qe$11@node2.news.atman.pl> <oobcsf$ptg$1@node1.news.atman.pl>
    <oobd4n$puo$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <oobv7l$3or$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <oodsfi$j34$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <ooivr6$7l2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ooj1od$cec$1@node2.news.atman.pl>
    <ooj38h$bat$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ooj5b1$fot$1@node2.news.atman.pl>
    <ooj630$e1t$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <6...@g...com>
    <ooj70p$hb3$1@node2.news.atman.pl> <ooj7lq$i0t$1@node2.news.atman.pl>
    <ooj7u1$i60$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 11:55, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > dlatego należałoby przepis zmienić?

    Na jaki?

    > A ktoś tu podnosił psucie prawa, jak widać ono juz jest bardzo popsute...

    To, że coś nie jest dokładnie określone, nie oznacza, że prawo jest złe.
    Czasem właśnie szeroka definicja jest oznaką dobrego, a nie złego prawa.
    Jakbyśmy chcieli rozpisać "władanie" na pięciostronicowy opis, to od
    razu znaleźliby się dłużnicy, którzy rzecz by posiadali, ale nie władali
    ją wg tego opisu.

    --
    Liwiusz