    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 31 Aug 2017 06:16:13 -0700 (PDT)
    <oo3n27$arh$1@node2.news.atman.pl> <oo4rar$efd$1@node2.news.atman.pl>
    <oo5hqn$vnc$2@node1.news.atman.pl> <oo5m21$4ss$1@node1.news.atman.pl>
    <oo8ksd$65v$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oo8l5f$n2v$4@node1.news.atman.pl>
    <oo8lck$qpc$1@node2.news.atman.pl> <oo8mqd$n2v$7@node1.news.atman.pl>
    <oo8n4m$sea$1@node2.news.atman.pl> <oo8o28$n30$2@node1.news.atman.pl>
    <oo8odr$7c7$1@node1.news.atman.pl> <oo8p18$n2v$10@node1.news.atman.pl>
    <oo8pgk$8e0$1@node1.news.atman.pl> <oo8qau$vbb$1@node2.news.atman.pl>
    <oo8quc$vs1$1@node2.news.atman.pl> <oo8r8g$c2j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <oo8stc$dp6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <oo91n0$n2v$18@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Komornik z Mławy cd.
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 15:07:46 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    policjant mandat chce wystawić i go nie przyjmujesz bo uważasz że wykroczenia nie
    popełniłeś. I sąd bada. Zdjęcie z fotoradaru podobnież.
    wyjaśniacie(ja tak wyjaśniałem ze nie należy im się podatek od spadku, oni uwążali że
    należy. Wyjaśniliśmy sobie.
    sprawę i bank, policjant, US, komornik czy kto tam jeszcze koryguje wszystko
    odpowiednio

    > I w każdym z tych przypadków (nie jestem pewny US), najpierw sąd
    > rozpatruje, a potem co coś zajmują - nie na odwrót.

    Ale w zdecydowanej większości przypadków komornik też Twojego auta czy laptopa
    fizycznie nie zabierze. Będziesz miał możliwość dalej ich używać i w międzyczasie
    sprawę wyjaśnić.

    > Ale tu mamy doczynienia z odmiennym podejściem - aresztujmy wszystkich
    > "zamieszanych"
    Raczej "aresztujmy wszystkich podejrzanych"(a to już brzmi rozsądniej)
    Przecież nikt nie pisze że komornik ma zajmować wszystko co widzi tylko wszystko to
    co do czego ma podejrzenie że jest we władaniu dłużnika.

    > najwyżej się potem wypuści niewinnych.
    Udowodniłeś ze auto i laptop były Twoje nie dłużnika to zwalniamy je z zajęcia.
    A przypominam ze ciągle mogłeś z nich korzystać. Jedyny feler to nalepka na
    laptopie;)