  • Data: 2017-08-30 00:54:18
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-29 o 14:35, Shrek pisze:

    > Ale co chcesz poprawiać?

    Kto twierdzi, że chce poprawiać? Chyba dość wyraźnie napisałem co
    rozumiem przez psucie prawa. Porada "zamiast poprawiać" nie tyczyła się
    do mnie, tylko do tych, którzy chcą coś zmienić.

    > Poprzednio twierdziłeś, że prawo jest dobre:P

    Bo jest. Jednym z wyznaczników dobrego prawa jest to, czy jest odporne
    na kombinowanie - zajmowanie tego, co dłużnik ma, i badanie własności
    później, na zarzut właściciela - skutecznie ogranicza kombinowanie "ale
    to nie moje, proszę nie zajmować".

    --
    Liwiusz