eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-17 22:07:13
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie mam nic przeciwko zajęciu, gdy są wątpliwości. Ale jakie
    > wątpliwości mógł mieć komornik zajmując cudzy traktor na sąsiedniej
    > posesji?

    Od dłuższego czasu próbujemy Ci wytłumaczyć, że zajęcie rzeczy nie
    będących we władaniu dłużnika ("na cudzej posesji") nie jest możliwe i
    zarzuty w tej materii, jeśli są prawdą, są zasadne. Z tego nie wynika,
    że nie można zająć cudzej własności *będącej* we władaniu dłużnika.

    > Mnie cały czas o to chodzi.

    Ale o co? O to, że można zająć tylko to, czym dłużnik włada? Nikt tego
    nie negował na żadnym etapie dyskusji, nie wymyślaj chochoła do walki ;)

    --
    Liwiusz