eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-11 23:35:10
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > KA rozliczysz PIT, to wyjdzie nadpłata. W ciągu roku zresztą mogłeś do
    > Naczelnika Urzędu Skarbowego wnosić o zwrot podwójnej zaliczki.

    Sam już nie wiem. Nie dostałem PITu 11 (mamy już marzec) Komornik
    przegrał sprawę z syndykiem bo nie miał prawa wydobyć mojej kasy.
    A ponieważ pieniądze zdążył przelać mi to sąd nie mógł przelewu wycofać
    (jakieś jaj chociaż dla mnie korzystne)

    Piszesz o możliwości wcześniejszego wnoszenia o zwrot. Skąd miałem to
    wiedzieć? Zawsze słyszałem że w przyszłorocznym picie sobie odbiorę.
    A tak w ogóle to nie wiem teraz czy tą zaliczkę którą mi potrącił
    komornik faktycznie przelał do US czy w drodze zadośćuczynienia ;-)
    zostawił sobie bo proces przegrał i nic nie zarobił.

    Jest tu mowa o 500 zł. Wiadomo mój cenny czas i nerwy a pewnie znając
    mojego pecha to się jeszcze magicznie przedawni.
    Tak właśnie funkcjonuje wymiar sprawiedliwości w tym państwie. Żałość
    !!!