  • Data: 2009-03-28 08:44:38
    Temat: Re: Komornik + niesluszne zajecie wynagrodzenia - prosba o rade
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:46ba09484sxv$.6thiz3aj4j4j$.dlg@40tude.net...

    > Dostosowują się do klientów - którzy ignorują awiza, ściemniają że "na
    > pewno zapłacili", że doniosą dowody określonego dnia - i oczywiście
    > nie donoszą "bo mieli dużo roboty"... No i jak byś chciał takich
    > traktować?

    Widzisz, ja miałam podobna sprawe.
    Co prawda tutaj komornik miał racje, bo rzeczywiscie nie zaplaciłam i tego
    sie nie czepiam ale
    Nie dostałam ŻADNEGO wczesniejszego powiadomienia. NIC, dosłownie nic, tylko
    informacje o zajeciu wynagrodzenia. Wsciekłam snie niebotycznie, u komornika
    usłyszałam "no tak jakos wyszło ze komornik nie miał czasu przyjechac". Rece
    mi opadły.
    Gdybym wiedziała przyniosłabym mu te pieniadze w zebach.
    Pani w biurze chciała mnie jeszcze zmusic do podpisu odebrania
    korespondencji z data o miesiac wczesniejsza. Moje szczescie ze czytam co
    podpisuje, bo oczywiscie sekretarka nie raczyła mnie uprzedzic co daje do
    podpisu. Dodatkowo chcieli mnie obciazyc jeszcze jakimis kosztami
    dodatkowymi.
    Po rozmowie z kierownikiem biura, czy jak to sie tam nazywa udało mi sie
    zaplacic tylko kwote podstawowa i koszty komornicze.
    Nie potrafili mi uzasadnic co to sa wydatki gotówkowe i w jakiej faktycznej
    wysokosci je poniesli ( skoro wysłali tylko i wyłacznie nakaz zajecia
    wynagrodzenia) a nakaz zdaje sie miesci sie juz w kosztach komorniczych...

    E.