  • Data: 2012-02-15 23:11:45
    Temat: Re: Komornik na koncie
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pamiwak" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jhd3un$cdl$1@inews.gazeta.pl...

    > No i o to chodziło, dzięki wielkie, jutro idę rozmawiać z wierzycielem

    Przyłączę się do wątku z n ieco innym pytaniem,- w zeszłym roku komornik
    przesłał do firmy postanowienie o zajęciu wynagrodzenia jednego z
    pracowników, zreszta bezskuteczne, bo pracownik pracował na część etatu i
    dostawał kwote poniżej limitu zwalniajacego z zajęcia.
    Teraz pracownik przyszedł do mnie z prośba o podwyżkę i pokazał
    postanowienie tegoz komornika sprzed kilku miesięcy o umorzeniu postępowania
    z powodu bezskuteczności egzekucji.
    Czy w tej sytuacji, jesli po ewentualnej podwyżce kwota jego pensji
    przekroczy ów limit zwolniony z zajecia bede musiał zawracać sobie głowę
    ściąganiem nadwyżki i przekazywaniem komornikowi, czy też po wspomnianym
    umorzeniu to zajęcie już nie obowiązuje? Jesli tak, to czy to komornik nie
    powinien mnie zawiadomić o tym umorzeniu i o tym, ze nie mam już obowiązku
    ściągac na jego konto pieniędzy z wynagrodzenia?