  • Data: 2006-04-28 10:23:08
    Temat: Re: Komornik i co dalej ?
    Od: "gazeta" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że nie dopilnowałeś ugody z bankiem. Jeśli odsetki były
    > umorzone to wal do banku ze wszystkimi papierami i pytaj skąd nowe
    > zadłużenie. Jeśli naiwnie przyjąłeś że odsetki się upieką... no cóż w 1999
    > pewnie bank był szczęśliwy że odzyskał podstawę więc nic nie mówił, dziś
    > wyciąga rękę po resztę... Wydaje mi się jednak że przed komornikiem winno
    > Cię nawiedzić wezwanie do zapłaty, i to niejednokrotnie. To może być
    > kolejny punkt zaczepienia w rozmowie z bankiem.
    >
    > Jednym słowem - uderzaj do banku wyjaśnić. No i o czym pisałem - zatroszcz
> [...]
    No i miałeś rację. Bank w 1999 r wprowadził mnie w błąd i po wpłaceniu
    przeze mnie głównego zadłużenia zgodnie z ustną umową nie umorzył mi odsetek
    i nie wycofał wniosku, lecz wniosek egzekucyjny w stosunku do mnie zawiesił,
    a te, zaległe odsetki próbował ściągnąć od dłużnika. Ponieważ przez siedem
    lat nie miał komornik możliwości ich ściągnięcia, bank ponownie przysłał
    wniosek w stosunku do mnie i teraz wyszło mi, że należność główna wynosi 976
    zł a odsetki przez siedem lat od tej kwoty narosły do 1803 zł. Przecież
    gdybym wiedział o tym, że to jest tylko zawieszone, to mógłbym dawno spłacić
    bez zbędnych odsetek.
    Dziękuję za rady, pozdrawiam
    ZiPi.