  • Data: 2004-08-09 14:17:31
    Temat: Re: Komornik- czy odpowiada za naprawienie szkody?
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mamy dłużnika, który jest mi winien dużo pieniędzy, ok 40 000 zł.
    > Komornik zajął rzeczy ruchome w postaci telefonów, komputera . Zajął
    > je w lutym 2003r., a przyjechał do dłużnika po te ruchomości dopiero
    > w listopadzie w 2003 r. i już ich nie było. Stwierdził,że szkody nie ma
    > duzej, bo te rzeczy były mało warte. Podarowałam. Następnie
    > prosiliśmy o zajęcie samochodu osobowego. Komornik po trzech
    > miesiącach dokonał zajęcia, założył blokadę na samochód, bo nie
    > mógł wcześniej się doprosić dłużnika do oddania samochodu.Dłużnik
> [...]

    Wydział Komunikacji to nie odpowiedni oragan do ustalania czy coś jest
    przedmiotem zastawu - od tego jest Krojowy Rejestr Zastawow. Mysle ze w tym
    przypadku komornik nie zaniedbał swoich obowiazkow - on musi przestrzegac
    prawa. A jak ktos nie chce spłacic długow to i tak znajdzie sposob zeby tego
    uniknac - taka szara rzeczywistosc...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był...

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."