  • Data: 2004-08-04 15:23:56
    Temat: Re: Komornik chce więcej niż się należy - co zrobić?
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:26c3.00000218.4110ecf0@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Prosze o poradę.
    >
    > Jestem byłym współwłaścicielem spółki cywilnej. Moja była firma
    > (nie działa już od 3 lat) jest winna firmie B pewną kwotę pieniędzy
    > (firma B ma w tej sprawie wyrok sądowy z tytułem wykonywalności
    > na mnie). Firma B przekazała sprawę do kancelarii prawnej
    zajmującej
    > się odzyskiwaniem należności. DO tej kancelarii przez ostatnie
    kilka
    > miesięcy mój kolega- drugi współwłaściciel- wpłacał pieniądze na
    konto
> [...]
    1. Pisz do komornika o ograniczenie egzekucji do kwoty = 35%
    czyli pozostałości, załączając dowody wpłaty.
    Pytanie czy wyrok był na was dwóch solidarnie?
    Jeżeli tak to spłaty drugiego wspólnika muszą być uwzględnione.

    2. Pójdź do komornika zarzadaj wglądu do akt
    popatr na daty i kwoty wniosku egzekucyjnego
    (możesz nie dostać wglądu)
    obejrzyj przynajmniej tytuł egzekucyjny - do tego masz prawo

    3. Poproś kancelarię otrzymującą 65% wpłat
    o stosowne oświadczenie, co, za co, komu, od kogo i ile

    4. pisz do wierzyciela, że złożył bezpodstawny (w części)
    wnisek egzekucyjny, zarządaj wycofania
    zagroź odpowiedzialnością karna i cywilną

    wszystko poleconymi

    pozdr
    Traaq