    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik chce moj telewizor :(
    Date: Fri, 24 Feb 2006 17:29:26 +0100

    > Jeśli się myliłem to powiedz przynajmniej że odzyskałeś te rzeczy z
    > depozytu sądowego zmuszając do tego sąd depozytowy :)

    Nawet sekretariat przeprosil za pomylke. Brzmienie wniosku Skladajacego
    wyjasnialo zarowno dla kogo i poprzez jakie procedury ma byc wyplacony
    depozyt, warunkujac jego wyplacenie swoja wlasna trescia. Zadne uczestnictwo
    Skladajacego nie bylo juz konieczne. Dodam, ze jest to praktyka (tak mi to
    pani mecenas wyjasnila), stosowana w sadach depozytowych, ze w przypadku
    realizacji warunkow depozytu - jest on wyplacany. Skladajacy nie moze
    depozytu wycofac, ani powstrzymywac w zaden sposob jego wyplaty, jezeli
    warunki sa spelnione i jest na to dokumentacja. A jedynym sposobem, zeby nie
    mogl powstrzymywac wyplaty, jest brak jego uczestnictwa w tejze wyplacie ;-)
    Ot i cala historia.

    Pozdrawiam,

    Tiger