  • Data: 2003-09-29 10:24:15
    Temat: Re: Kolizja z tramwajem
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.19e21f8a8aad342298969a@news.tpi.pl...

    > Trollem nazywa sie osobe, ktora pisze tylko po to zeby wywolac burzliwa
    > dyskusje.

    Skad wysnules wniosek, ze chce wywolac burzliwa dyskusje?I co to za
    stwierdzenie: "wszedzie Cie pelno"? Troche przesadziles, ot i tyle:-(

    > Nic do ciebie jeszcze nie mam ;) Ale tekst ze winnym jest sie kolizji,
    > jesli stalo sie w miejscu na ulicy, to byl conajmniej godzien tytulu
    > trolla.

    Tu nie bylo mowy o staniu na ulicy, czytaj ze zrozumieniem, a nie uzywaj
    epitetow.

    > Moze co innego, jakby to byla autostrada, ale to miasto i kazdy
    > uczestnik ruchu ma obowiazek zachowac ostroznosc.

    No to mnie rozbawiles zupelnie:-)
    Wjade sobie na skrzyzowanie, skrecajac w lewo - mam przeciez zielone
    swiatlo...
    ..dwa pasy ruchu musze przejechac uff, jeden sie udalo, ale drugim cos
    jedzie... stane wiec sobie i poczekam:-)
    Ale zaraz, po tym pasie na ktorym stoje - tez cos jedzie!!! BUM!! Oczywiscie
    to nie jest moja wina!!! Ja przeciez jestem w miescie i kazdy uczestnik
    ruchu powinien zachowac ostroznosc!!!

    Tylko pytanie brzmi: po co mamy kodeks drogowy???
    A kodeks mowi jasno - na skrzyzowanie mozna wjechac, jak sie ma pewnosc, ze
    sie z niego zjedzie.

    > A przeciez moze sie zdarzyc, ze ci samochod na srodku skrzyzowania zgasnie
    i co >wtedy ? Od razu winna jestes kolizji ??? Nieeee, jesli stoisz w
    miejscu i ktos w
    > ciebie uderza, to ten wlasnie jest winien.

    Po pierwsze. Nie bylo tu mowy o zgasnieciu silnika.
    Po drugie - nie zawsze ten kto "stuknie" zauwazy odpowiednio szybko
    przeszkode na drodze.

    Wiec nie generalizuj - tylko trzymaj sie faktow.

    Yenn