  • Data: 2015-09-08 14:16:26
    Temat: Re: Kolizja z rowerzystą na parkingu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-08 o 14:14, Witold Z. pisze:
    > Twoja pewność siebie jest tak zniewalająca, że na pewno jesteś z Krakowa, bywasz na
    tym parkingu przy Norymberskiej 1 dlatego wiesz ponad wszelką wątpliwość oraz z
    doświadczenia jaka jest widoczność przy szlabanie.

    Oceniam po zdjęciach. Po prostu nie wydaje mi się, aby kierowca
    zatrzymujący się przy szlabanie musiał wysiadać, aby wyciągnąć kwitek.

    Można też porównać wysokość maszyny parkingowej do wysokości
    biało-czerwonego słupka przy krawężniku (podobna), a wiadomo, że te
    sięgają gdzieś do pasa/tułowia.

    --
    Liwiusz