  • Data: 2015-09-08 14:06:17
    Temat: Re: Kolizja z rowerzystą na parkingu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-08 o 13:54, Witold Z. pisze:
    > Natomiast ja Cię zapewniam, że kilka dni po zdarzeniu będąc na zakupach w tym samym
    sklepie, stanąłem na wysokości wzmiankowanych 'pachołków' z głową mniej więcej na
    wysokości 150-170 cm.

    To bardzo dziwne, no chyba że wg ciebie okna samochodu osobowego są na
    wysokości 150-170cm, bo takiej wysokości są te pachołki.

    > Widoczność JEST tam ograniczona dlatego każdy rozsądny kierowca mijając te szlabany
    zachowuje rozsądną prędkość.

    Ale wiesz, że rowerzysta jadąc ma zwykle głowę wyżej niż dach samochodu?
    A ty wyskakujesz tutaj z jakimiś pachołkami na wysokości okna samochodu.

    > Ad rem: czy ta 'widoczność' ma jakiś związek z moim pytaniem?

    Ad rem to twój opis i odczucia zupełnie nie odpowiadają rzeczywistości.
    Widoczność jest bardzo dobra.

    --
    Liwiusz