eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina › Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
  • Data: 2017-01-22 02:49:43
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.misc.samochody Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A po co innego by się tak ambitnie przedzierał w lewo, jak wystarczyło o
    > jeden pas?

    Bo zawrócić chciał :)

    > Ponadto to że chyba koła w momencie strzała miał skręcone w lewo też
    > stanowi poszlakę;)

    Tu właśnie nie jestem pewien, czy chciałem znaleźć lukę i skręcić, czy po
    prostu skontrowałem po odbiciu w prawo sekundę wcześniej. Autentycznie nie
    pamiętam.

    > Tak czy inaczej ładnie się nie zachował - zablokował obydwa pasy do
    > jazdy na wprost przed samym skrzyżowaniem na zielonym, na ten lewy to
    > się mocno na wydrę wepchnął...

    Moja wina i kajam się... na obronę mam tylko tyle, że to był wyjątkowy
    dzień (pod względem dostarczania mi wkurwu i pod względem spieszenia się,
    bo nie mogłem wyjść wcześniej z pracy, a musiałem dojechać na czas).

    > Wcześniej po prostu cisnął prawym pasem do końca, bo jak widzisz był
    > wolny;)

    Chwilę cisnąłem, bo nie było miejsca, żeby wjechać w lewo. Jakby było to
    bym stanął. Ok, mogłem stanąć wcześniej i czekać.

    > A ten co przed nim się zatrzymał "na zielonym" postąpił ze wszechmiar
    > słusznie - nie było gdzie dalej jechac.

    Tego nie neguję, widać na filmie. I tu znów problemy z pamięcią, bo zanim
    obejrzałem film byłem pewien, że zahamował, bo światło zmieniło się na
    żółte. To tylko pokazuje jak sugestywna jest ludzka pamięć i jak wiele
    można sobie wmówić...

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]