eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina › Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
  • Data: 2017-01-22 03:14:52
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.misc.samochody Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Jesteście w tej sprawie jakby jednym bytem.
    > Kierując sprawę przeciwko Tobie, ubezpieczyciel zostanie automagicznie
    > przypozwany i to on się będzie tak naprawdę bronił i miał prawdziwe zdanie
    > w temacie.
    > Ty nie możesz się ani przyznać wbrew zdaniu ubezpieczyciela, ani jak
    > ubezpieczyciel weźmie winę na siebie (+Ciebie), to Ty nie masz drogi którą
    > mógłbyś się skutecznie przed tym bronić żeby nie stracić zniżek.

    A będąc pozwanym w takiej sytuacji mam jakieś obowiązki? Muszę się stawić
    na przesłuchanie jako kto - świadek, pozwany? Można złożyć wyjaśnienie na
    piśmie? No i który sąd jest właściwy? Facet mieszka pod Radomiem, wolałbym
    jednak sąd w Warszawie :)

    > Obojętnie - ale lepiej ubezpieczyciela, bo odpada jeden krok formalny który
    > tylko wydłuży sprawę.

    I wtedy też on z ubezpieczycielem jest jednym bytem i jest przypozwany?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]