  • Data: 2005-03-10 20:29:48
    Temat: Re: Kolizja dwoch samochodow
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > przeczytałem, tylko widzisz, trzeba je interpretować w całości, a nie
    > wyrwany przepis

    tak, trzeba to jeszcze robić z głową.

    > poza tym jest jeszcze kodeks karny albo kodeks wykroczeń, słyszałeś?

    nie, a co to?

    > nie ma związku

    teorie, mozesz na uczelni uprawiac, w praktyce sie okazuje, ze życie
    jest bardziej brutalne i nikt w sądzie z tobą nie będzie dyskutował na
    twoimi dywagacjami, co tobie się wydaje i co przypuszczałeś wyjeżdżając
    z drogi podporządkowanej.
    Tylko nie pisz później na grupie, że sędzia był głupi.