  • Data: 2009-10-30 17:24:23
    Temat: Re: Kolizja
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ale nawet w przepisach jest koniecznosci zachowania szczegolnej
    > ostroznosci
    > i zasada ograniczonego zaufania co sugeruje, ze zakladanie, ze wszyscy
    > inni
    > zawsze i wszedzie stosuja sie do przepisow jest nie na miejscu

    Nie ma zasady ograniczonego zaufania. Jest za to, że masz prawo się
    spodziewać przestrzegania przepisów przez innych, chyba że *widzisz*

    To bzdura, bo skad wiesz czy w pojezdzie naprzeciwko kierowca wlasnie nie
    dostal ataku serca? albo jest nawalony? Jak masz oczwkiwac w takim przypadku
    stosowanie sie ich do przepisow?
    TY MASZ OBOWIAZEK MYSLENIA ZA INNYCH A NIE BY INNI MYSLELI ZA CIEBIE!
    Prowadzenie samochodu to nie zabawa w przedszkolu, samnochdem mozna zabic.

    coś, co sugeruje inaczej. Czyli praktycznie odwrotność zasady
    ograniczonego zaufania.

    Nie wiem kto to wprowadzil o tym przekonaniu, ze inni stosuja sie do
    przepisow, ale z ewnoscia nie byl to czlowiek o trzezwym mysleniu;)