  • Data: 2009-06-19 10:36:56
    Temat: Re: Kolejny martwy przepis - potworek
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Ba, bezsensem jest ten fragment bo to znaczy ze nie bedzie w firmach
    > mozna wydzielic pomieszcenia dla palaczy.

    Nie będzie _trzeba_ wydzielać. Dziś teoretyczni jest obowiązek jak się
    ma powyżej iluś tam pracowników.
    Będzie można się wypiąć na potrzeby palaczy. W końcu...

    Zresztą uważam, że skoro mogę wymagać od pracownika higieny osobistej i
    odpowiedniego stroju, mogę też wymagać żeby nie śmierdział petami. Robi
    to złe wrażenie na klientach.
    Palenie w zamkniętych pomieszczeniach potęguje smród wydzielający się z
    odzieży palacza. Jak mają palić, niech to robią na zewnątrz, trochę tego
    smrodku wywieje.

    A Kapelusznik streścił, co oczywiście prowadzi do uogólnień co prowadzi
    do wniosków wziętych z sufitu u tych osób, które treści projektu nie znają.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813