  • Data: 2007-10-04 21:18:18
    Temat: Re: Kolejny dylemat nazwiskowy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 21:51
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@n...lechistan.com>):

    > W internecie siedzisz chyba od bardzo niedawna...

    Ano... Dopiero 11 lat.

    > W nagłówki nie pakuje się polskich liter, bo czasami
    > czytniki/serwery/bramki potrafią je spartolić.

    Czyli jednak właściwa jest wersja Selektywnej?
    Trochę zamieszałeś... Ja bym tam olał wadliwe czytniki :D a serwery raczej
    nie mają takich problemów. Bo i nie mają nawet powodu ingerować w treść.
    Nie takie ich zadanie.

    > ???

    No jest tam takie zdjęcie chłopa z aparatem w wyciągniętą przed siebie ręką
    podpisane ,,Andrzej Ława postanowił szukać sprawiedliwości w sądzie''. Więc
    pytam, czemu tej sprawiedliwości szukasz w tak dziwnej pozie :D

    > ROTFL

    Od dawna wiadomo, że nie ważne jak się mówi, byle się mówiło :D

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl