eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5e0a18da$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a1c1b$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a33dc$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a5b6e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a600a$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Date: Thu, 2 Jan 2020 13:10:07 +0100

    dyskusyjnych:5e0a600a$0$553$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30.12.2019 o 21:14, J.F. pisze:
    >Tak, ale te przeważnie mają jedynie przygotować skierowanie do
    >specjalisty.

    >Tak właśnie jest. Jeśli dostaniesz skierowanie na zabieg
    >chirurgiczny,
    >to opłata procedury zawiera koszt wszystkich koniecznych badań.

    A jak dostane skierowanie do laryngologa czy okulisty ?
    Bo ucho boli, lub nowych okularow potrzebuje ...

    -pacjentowi-specjaliste

    I jak to rozumiec ?

    >Tobie się wydaje, że płacisz, natomiast czasem płacisz Ty i NFZ
    >jednocześnie.

    No, jak place, to raczej mi sie nie wydaje :-)

    No ale powiedzmy ze ide prywatanie do ortopedy, bo kolano boli,
    on mi mowi, ze nalezy zrobic rezonans,
    skierowania uznawanego przez NFZ raczej nie wypisze.
    Wiec rezonans robie prywatnie, i jest diagnoza - zerwane wiezadla, na
    95% (bo w tym rezonansie to kiepsko widac ... chyba kiepsko).
    Nalezy mi sie rekonstrukcja ... ale znow - prywatny ortopeda
    skierowania do szpitala nie wypisze.

    Wiec ja tup tup do rodzinnego, on skierowanie do ortopedy, szukam
    najszybszego, ide z wynikami z rezonansu ... on wypisuje skierowanie
    do szpitala.

    I myslisz, ze ktos tam jeszcze podlozy moje dane i zgarna kase za
    rezonans,
    czy nie trzeba podkladac, bo komus z tych lekarzy sie nalezy zgodnie z
    cennikiem procedury ?

    Tak czy inaczej - w czasie wizyty "prywatnej" skierowania
    "panstwowego" nie dostane.

    Kiedys - chyba tak. Lekarz sobie stemplowal bloczek skierowan
    pieczatka przychodni, mogl wypisac i w czasie "prywatnym" skierowanie
    wygladajace na "panstwowe".
    Teraz przez te rozliczenia i komputery raczej niemozliwe.

    A czy oszustwo ... skladki na NFZ musze placic, to mi sie nalezy, wiec
    gdzie tu oszustwo :-)

    J.