eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Subject: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Sun, 22 Dec 2019 00:13:03 +0100

    W dniu 21.12.2019 o 23:33, z pisze:

    > I myśli że jełopy to łykną?

    a co mówił Neumann na nagraniach ? ich wyborcy wszystko łykają jak leci:)

    > Przecież to stara jak świat metoda.
    >
    > Chcesz się dostać do szpitala i być przyzwoicie traktowany?
    > Przyjdź do mnie na prywatną wizytę.
    > Tam pogadamy.
    >

    > A jeśli nawet nie będzie mowy o łapówce to po wyjściu ze szpitala
    > odwiedź mnie na PRYWATNĄ kontrolę.
    >
    > Nie spodziewałem się że to nowe odkrycie senackie będzie takie BEZCZELNE
    > ;-)

    tutaj widać konflikt interesów, co innego prywatna klinika, a co innego
    publiczna, podejrzewam, że tutaj leży przyczyna niewydolności polskiej
    służby zdrowia

    medycy zarabiają na odsyłaniu od annasza do kajfasza, nie potrafiąc n.p.
    postawić jednoznacznej diagnozy, mój kolega przeszedł właśnie taką
    gehennę, aż w końcu po niepotrzebnej operacji, trafił do hospicjum, bo
    nawet profesorowie nie wiedzieli co mu dolega, w hospicjum mój znajomy zmarł