eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow › Re: Kodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow
  • Data: 2007-03-19 23:08:15
    Temat: Re: Kodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to co Wy mi tu piszecie to sa tylko wasze wyobrazenia bez podstaw
    > prawnych. Jest wina ale chyba mniejsza, anizeli wcale bym ich nie
    > dostarczył.

    to czy ty dostarczysz dokumenty czy nie nie ma nnajmniejszego znaczenia
    a jezeli bys wcale nie mial dokumentow (uprawnien do prowadzenia pojazdu)
    zaplacilbys 500 zl art 94 par. 1 kw i taryfikator nie wspominajac o innych
    konsekwencjach

    to chyba jest mniejsza kara?;)

    >A przepis nie interpretuje częściowej naprawy winy, że dokument jednak
    >dostarczyłem. Rownie dobrze mogl mnie pouczyc.

    trzeba bylo negocjowac ;)

    i zapamiętaj na przyszlość zdecydowanie lepiej dogadywac sie z policjantem
    jak z sadem;))) to moja rada;)))
    pozdrowka

    jak mozesz napisz ile dal Ci sad?