eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow › Re: Kodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow
  • Data: 2007-03-20 10:31:20
    Temat: Re: Kodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > "Kamil" <k...@k...pl> wrote in message
    >
    > No zdrowy rozum.

    ale czasem sa sytuacje precedensowe ;)
    np. taka:
    mam dom, w domu garaz, w garazu za malo miejsca na posprzatanie samochodu.
    WYprowadzam samochod z garazu wprost przed dom, na malo uczeszczana uliczke. Tam
    sobie sprzatam samochod. Podjezdza policja prosi o dokumenty. Nie mam, bo bez
    sensu jest targac ze soba do sprzatania samochodu portfel z dowodem osobistym,
    rejestracyjnym i prawem jazdy. Zwlaszcza ze sprzatam samochod, moge nie miec w
    roboczym ubraniu kieszeni, zatem pozostawienie portfela na siedzeniu czy
    gdziekolwiek i jednoczesnie odkurzanie w bagazniku, pomimo, ze to malo
    uczeszczana uliczka, moze sie skonczyc kradzieza porfela.
    Ide zatem do domu - od miejsca gdzie stoi samochod (czyli przede brama) do domu
    gdzie leza dokumenty (bede musial zniknac policjantowi na jakas minute z oczu)
    jest jakies 10 metrow.
    I co? Dokumentow przy sobie nie mam i zdaje sie tylko od widzimisie policjanta
    zalezy mandat, pouczenie badz w ogole olewka calej sprawy.

    pozdrawiam
    d.