eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow › Re: Kodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow
  • Data: 2007-03-19 17:51:09
    Temat: Re: Kodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chcial mi dac 100zl

    rozumie ze nie miales 2 szt. wymaganych dokumentow?

    > mogl mnie ukarac od razu ale po co kazal mi isc do domu i je doniesc a
    > pozniej chcial wlepic mandat?

    he he z pewnoscia chcial sobie ulatwic zycie i tobie rowniez bo sprawdzenie
    przez radio czy ty wogole masz dokumenty czy nie zostaly np zatrzymane,
    potrwalo by znacznie dluzej i wtedy nazekalbys na czas kontroli:) pokazales
    ze masz kwity i policjant skrocil procedure do minimum, gdybys jeszcze
    zgodzil sie przyjac mandat bylo by jeszcze krocej

    >Miec przy sobie mozna interpretowac na kilka sposobow a przed sadem to jest
    >jakis argument ;) Skoro powinno sie interpretowac tak jak mowisz, to wynika
    >z tego ze nawet jesli wyjde z auta do bagaznika i wyjme dokumenty z torby
    >bagazowej to policjant moze stwierdzic ze nie mam ich przy sobie bo
    >przerwalem czynnosc legitymowania sie ?

    troszke nadinterpretujesz, zupelnie czym innym jest łazenie kolo samochodu i
    nawet przyczepy, a czym innym oddalanie sie od pojazdu i znikanie z oczu
    policjantowi postaraj sie dostrzec obiektywnie ta subtelna roznice:)
    policjant naprawde obdazyl cie ogromnym zaufaniem pozwalajc ci sie oddalic:)
    widocznie tak jak mowisz znal ciebie i byl pewny ze nie nawiejesz, jemu nie
    wolno robic takich numerow:)