  • Data: 2013-06-02 16:59:37
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-02 05:56, Yerine Ictimai pisze:

    > Tylko, że problem powstaje kiedy wstąpisz do tego sklepu z biżuterią,
    > kupujesz te złote klejnoty, zapłacisz, zabierasz kupione klejnoty,
    > chcesz wrócić do samochodu i do domu a tu STOP! Jubiler cię zatrzymuje
    > i mówi: "ROZMYŚLIŁEM SIĘ, albo zapłacisz WIĘCEJ albo ODDAWAJ"
    >
    > I co wtedy?
    >
    > Ponieważ LeoTar chyba ma na mysli podobną właśnie sytuację - kobieta
    > PODEJMUJE DECYZJĘ, że się GODZI na seks, a potem W TRAKCIE jej
    > konsumowania ZMIENIA ZDANIE.
    >
    > I jezeli nawet facet powie "ok, szanuję to, że już nie chcesz więc nie
> [...]

    Dziękuję za "rozjaśnienie" moich intencji.
    A mówiąc skrótowo to jeżeli ktoś chce korzystać z praw musi ponosić
    również konsekwencje. Jeżeli są prawa to są i obowiązki do tych praw
    przypisane. Inaczej panuje bezprawie i kobiety chca korzystac z praw
    niczym księżniczki na ziarnku grochu ale nie chcą ponosic
    odpowiedzialności za swoje czyny.Tak zresztą są wychowywane przez swoje
    matki, na księżniczki, którym wszystko wolno w zamian za to czego matki
    nie dopełniają w stosunku do swoich córek, czyli zabraniają córkom
    kontaktu seksualnego z ojcem w ramach inicjacji seksualnej. Wywyższanie
    córek jest niejako w oczach matek nmagrodą dla córek za niedopełnienie
    aktu inicjacji seksualnej w rodzinie. Aktu, który ma zrównać
    emocjonalnie córkę z matką.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services