  • Data: 2013-06-03 20:34:43
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-03 20:00, Xian Mi Mao pisze:

    > W prawie to się zdaje się jakoś nazywa...
    > Chyba decyzji nie można zmieniać w trakcie jej realizacji?
    > "prawo nie może działać wstecz" - to chyba fundament prawodawstwa?

    A jednak działa wstecz.

    Bo jest zbudowane na BŁĘDZIE, na KŁAMSTWIE. Tyle, ze nieuświadomionym. A
    poza tym dzięki temu kłamstwa osiągnęliśmy taki poziom rozwoju
    technologicznego, że w krótkim czasie - kiedyś nie do pomyślenia -
    możemy przedyskutować wszystkie wątpliwości. Wystarczy mieć otwarta
    głowę i nie upierać się przy "jedynie słusznym" punkcie widzenia. :)

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services