  • Data: 2013-06-02 17:06:37
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-02 16:27, Trybun pisze:

    > To jest jakaś ewidentna bzdura, na dodatek chyba wymyślona przez Leo
    > Tar`a, z tym że za seks kobieta czegoś żąda. Ja przynajmniej tego nie
    > dostrzegam, nigdy nie miałem powodów żeby robić coś wbrew woli
    > partnerki, bądź też odczucia że ona robi coś dla mnie z litości.

    A masz z nią dzieci ? Bo moment pojawienia się dzieci zmienia
    diametralnie postępowanie kobiety - zaczyna handlować seksem tak jakby
    nie ufała partnerowi, że on będzie również chronił potomstwo i dbał o
    przetrwanie ich potomstwa. Tak czynią od zarania dziejów i wywodzi sie
    to jeszcze ze świata zwierząt, którego nie opuściliśmy.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services