    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kilka radarow po kolei
    Date: Sat, 03 Apr 2010 21:22:26 +0200

    .B:artek. pisze:

    > Jadę sobie bez świateł, patrol, mandat.

    Sam pisałeś o zdjęciach.
    Mówimy więc o kontroli automatycznej - o tym że zostało Ci zrobione
    zdjęcie dowiesz się po około miesiącu z listu poleconego.

    Sytuacja kiedy zostałeś zatrzymany i ukarany, a następnie ponownie
    popełniasz wykroczenie to sytuacja zupełnie inna.

    > Nadal nie moim zdaniem. Popełnienie wykroczenia w jednym miejscu nie
    > wyklucza popełnienia go 100 metrów dalej.

    Tak samo jak nie wyklucza go popełnienia 10m, 1m czy 10cm dalej.

    Czy uważasz że jak policjant łapie kogoś na radar to w porządku by było
    gdyby wystawił dwa mandaty "a bo ja pana zmierzyłem najpierw 70/50 tam
    300m dalej

    > Wszystko zależy od liczby
    > kontroli przestrzegania przepisów na danym odcinku.

    Tyle że kara jest za wykroczenie, a nie za kontrolę.
    Dowolnie wiele kontroli może wykonać nawet jeden policjant - kwestia
    odpowiednio szybkostrzelnego radaru.
    Tyle że z karą za wykroczenie nie ma to żadnego związku.

    > Nie, jedno, bo to jest dokładnie to samo miejsce.

    Absolutnie nie.
    Videoradar zarejestrował np. 72/50 100m przed fotoradarem.
    Fotoradar zrobił zdjęcie 74/50, a 100m za fotoradarem załogoa
    videoradaru zmierzyła np. 73/50.

    > Nie słyszeliście o kierowcach-"rekordzistach" łapiących po kilkadziesiąt
    > punktów na jednym nagraniu przez nieoznakowany samochód?

    Są to kary za różne wykroczenia drogowe.