    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy następne wybory?
    Date: Mon, 22 Oct 2007 16:51:51 GMT

    > skad takie zalozenie? Przeciez powolanie 3 komisji sledczych kazda po
    > kazdej i postawienie zbrodniarzy demokratycznych przed trybunalem stanu
    > dopwrowadzi do nedzy pis a co z atym idzie za 4 lata tym bardziej
    > przegraja.

    Nie, za 4 lata PiS bedzie rzadzic samodzielnie!
    PO wylozy sie z koalicja PO PSL pozniej dojdzie PO PSL PiS - ceny nadal
    beda rosnac i to coraz szybciej (koniec okresow przejsciowych na ceny
    unijne) place nadal pozostana w miejscu - tak wiem rosna po 10% miesiecznie,
    tylko kto ten wzrost widzi:))
    Jesli tak sie stanie, w nastepnych wyborach kaczynscy oraz tuskowie zrobia
    nowe partie (to juz sprawdzony scenariusz hehe). Wowczas to Kaczynski
    bedzie krzyczal czym skonczyla sie polityka liberalow itp, itd.
    Najgorsze jest to, ze dazy sie do polaryzacji wladzy, bedziemy miec cztery
    partie (PO, PiS, SLD i PSL lub ich nowe nazwy) ktore beda dozgonie sprawowac
    wladze, nikt nowy nie bedzie mial szans zaistniec, bo nikogo nie dopuszcza
    do kasy, a wladza to kasa. Dlatego napisalem, ze po raz kolejny przegrala
    Polska....
    Jedyna do tej pory partia ktora cos ujawniala, mieszala, nie pozwalala na za
    wiele to ta cholerna samoobrona, niestety zostala zniszczona politycznie i
    juz sie nie podniesie a szkoda, bez wzgledu na jej intencjie i dzialanie to
    jednak byla choc troche partia ktora cos tam zawsze wsadzila w mrowisko,
    teraz beda "sami swoi".