  • Data: 2013-08-23 18:17:27
    Temat: Re: Kiedy można usunąć wrak samochodu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wKwestiiFormalnej:

    On Wed, 21 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > skrzyżowanie, to nie wiem. No chyba że założyć, że jest to nieoznakowana
    > droga wewnętrzna, bo faktycznie droga wewnętrzna nie tworzy skrzyżowania.
    > Tylko nie umiem doszukać czy nieoznakowana też.

    Był kiedyś jednoznaczny wyrok, z flejmem na którejś grupie, nie pamiętam
    czy .prawo czy .samochody, Robert stawiał opór że to przecież nielogiczne,
    ale IMO sąd nie miał wyboru - co najmniej ówcześnie przepis był
    jednoznaczny, status połączenia dróg był uzależniony od faktu że dana
    droga nie była publiczna a nie od oznakowania.
    Chyba nadal tak jest.
    Konkretnie chodziło o stłuczkę - gość wyjeżdżał spod któregoś dworca
    kolejowego i kawałek "niby normalnej drogi" aż do najbliższego
    przecięcia z drogą publiczną leżał w całości na terenie PKP.
    No i gość na pewniaka włączył się do ruchu, przekonany że wjeżdża
    "z prawej" na równorzędne :>

    pzdr, Gotfryd