  • Data: 2013-08-23 18:10:16
    Temat: Re: Kiedy można usunąć wrak samochodu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Aug 2013, witek wrote:

    > Nie mozesz mandatu wystawic samochodowi.

    Ba, wcale nie mogę.

    > A wlasciciela mozesz albo nie zlapac, albo mandatu moze nie przyjac.

    Policja go sama sobie znajduje.
    Przecież nie mieliśmy możliwości go odszukać sami.
    A jak nie przyjmie, to przecież sprawa idzie do sądu.

    > A samochod stoi dalej.

    Okazuje się, że w praktyce "motywacja" działa :>

    > A po za tym zaplaci mandat i co dalej?

    Jak nie miliarder, to przeparkuje.

    > "Przeparkuje" blizej kraweznika.

    I DLATEGO ODPOWIADAŁEM NA UWAGĘ jakoby "nie miało znaczenia"!
    Ma znaczenie i to krytyczne!
    Jak postawi w miejscu dozwolonym, to będzie sobie stał i już.

    > I co mu zrobisz.

    Wystąpisz o ograniczenie ruchu "tylko dla mieszkańców" ;)

    pzdr, Gotfryd