  • Data: 2005-07-19 13:40:33
    Temat: Re: Kiedy kończy sie tydzień?, durne pytanie, sprawa poważna:-)
    Od: "Matex" <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robi mi sie weselej :)

    Wszystko cacy, tylko czy " koniec 27 tygodnia" oznacza po prostu
    niedziele. Dlatego pytałem o to czy jest jakiś przepis mówiący
    co_to_jest_tydzień.

    > Jesli umowa zawiera klauzule : "Towar bedzie dostarczony do konca
    > tygodnia", wowcas IMHO nalezy uwazac, ze strony swiadomie wylaczyly
    > powyzszy przepis zgodnie z zasada swobody umow.

    Wg tego powinienem płacić od 08.07. bo w sobotę 09.07. też nie
    pracowali:-(

    Ale bigos. W kazdym razie dzieki za wszystkie wypowiedzi i prosze o
    jeszcze. Żebym miał jak najwiecej argumentów i staneło na moim :-))

    pzdr
    Matex