    From: " Iwa" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy fakt jest udowodniony?
    Date: Sat, 3 Apr 2004 11:23:59 +0000 (UTC)

    Prefix <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał(a):
    > A mozesz konkretnei? Przy takim stopniu ogolnosci tego pytania wlasciwa do
    > odpowiedzi jest wrozka...
    (-: może dlatego, że to pytanie ma związek z poprzednim.

    Chodziło o to, czy w pozwie wstarczy wskazać fakt posługiwania się przez
    pozwanego nieprawdziwymi informacjami a jako dowód załączyć te pisma, czy też
    fakt byłby udowodniony dopiero po przesłuchaniu strony pozwanej. p. Robert
    napisał, że dowodem nie jest pismo, tylko zeznania strony pozwanej na tę
    okoliczność,co wydaje mi się słuszne. Tylko teraz zastanawiam się, czy trzeba
    składać wniosek. Skoro jest to postępowanie przed sądem pracy (czyli
    odformalizowane) a pracodawca i tak będzie musiał być przesłuchany przez sąd,
    żeby wszystkie inne kwestie zostały wyjasnione, zatem przy okazji poruszona
    bedzie zapewne również sprawa kłamstw. (A nawet jesli nie, to w trakcie
    rozprawy można zgłosić ustny wniosek dowodowy o przesłuchanie strony ) Czy
    tak?