  • Data: 2006-08-01 15:19:49
    Temat: Re: Kazusik
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Warszawie jest ZTM - Zarząd Transportu Miejskiego. Jeśli pomyliła
    > pociągi i wsiadła do pociągu innego przewoźnika, to powinna zapłacić.

    Jakby na pociagu nie było zadnych oznaczen, ze nie nalezy do PKP, to
    predzej wywołałbym wojne niz zapłacił cokolwiek. W koncu peron, tory, to
    wszystko to PKP, a te wynalazki innych firm pojawiaja sie raczej jako
    nowinki, a nie normalne pociagi.

    To samo "pieprzone" taksowki. Znam tanią siec taksówkową, dzwonie i
    zamawiam taksowke. Podjezdza taxi pod drzwi i kierowca pyta "zamawiał
    pan taxi" ? Ale .... nie ma oznaczen sieci taksówkarskiej !

    Wiekszosc pewnie by wsiadła, ale ja zadzwoniłem ponownie do sieci i się
    zapytałem o numery wozu. Okazało się ze podjechał jakis pirat, który
    podsłuchiwał na radiu centralę konkurencji. A co ja miałbym po
    przejazdzce zrobic, jakby podał kwote 5zł za km, zamiast 2 zł jak w
    sieci było ?

    --
    Krzysiek, Krakow