    From: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kazusik
    Date: Tue, 1 Aug 2006 15:46:10 +0200

    news:eanlik$5d6$1@inews.gazeta.pl...

    > A zwróciłeś uwagę na założenie? :)

    Dlatego napialem ,ze trzeba Pania przekonac ,ze ogladala ;)

    > A skąd założenie, że po torach jeżdżą tylko pociągi PKP (pomijając, że PKP
    > nie jedno, a na Warszawie Stadion pewnie w ogóle nie PKP, tylko Koleje
    > Mazowieckie) i posiadając bilet można jechać dowolnym pociągiem?

    Przyznam szczerze ,ze w Wawie nie znam sie na pociagach. W mojej wsi jezdzi
    tylko PKP stad moje bledne zalozenie. Jednak jezli Pani znajdowla ie na
    dworcu PKP miala prawo uwazac, ze nieoznkowany pojad nalzy do PKP.Chyba ,ze
    istotnie jak piszesz, po torach w tamtym rejonie dziala duzo wiecj
    przewoznikow i jst to powszchnie wiadome.

    > Choćby ze względu na różne kategorie pociągów należałoby ustalić w co się
    > wsiada. Szczególnie że jeśli był to typowy pociąg SKM, to odróżnia się od
    > pociągów KM

    No niestety mam mal doswiadczenie w przewznikach szynowych i przyjalem bldn
    zalozenie, ze glownie wozi PKP a inni zdarzaja ie wyjatkowo rzadko