  • Data: 2013-05-06 21:31:57
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-06 21:27, Andrzej Lawa pisze:

    > Kłamiesz.

    > Wady genetyczne są stwierdzonym faktem. Ile byś nie zaklinał istnieją i
    > jeśli wiadomo, że istnieją u rodziców i jest duża szansa (ba! niekiedy
    > istnieje nawet pewność!) że przeniosą się na dzieci, to należy temu
    > zapobiec.

    Istnieje również prawdopodobieństwo, że tylko osoby z zespołem Downa
    mają szansę przeżyć masową zarazę, która się pojawi za 100 lat.

    > Póki co możliwe jest tylko "wszystko albo nic". Ale jak się nauczymy
    > wyłapywać i naprawiać wadliwe geny to się sytuacja zmieni. Chociaż
    > fundziaki przeciwko temu też będą protestować - bo dziecko ma być takie,
    > jak "bóg" chce!

    Tak jak napisałem, będzie to wbrew ewolucji i "z definicji" przyspieszy
    wymarcie naszego gatunku (zmniejszenie różnorodności). Do tego można
    dodać jeszcze pewność, że to co ustalą AL&Spółka jako korzystne
    (genetycznie) w dłuższej perspektywie się takim nie okaże.

    --
    Liwiusz