  • Data: 2013-05-06 22:58:21
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2013 21:31, Liwiusz pisze:

    > Istnieje również prawdopodobieństwo, że tylko osoby z zespołem Downa
    > mają szansę przeżyć masową zarazę, która się pojawi za 100 lat.

    Tylko jeśli specjalnie zaprojektujesz selektywnie atakujące ludzi
    samoreplikujące nanity.

    W naturze - nie ma raczej szans na coś takiego.

    Co więcej w takim przypadku skutek byłby taki sam - ludzie z tak poważną
    wadą genetyczną z reguły nie są zdolni do samodzielnego życia bez
    nowoczesnej medycyny i z reguły i tak są bezpłodni.

    [ciach]

    > Tak jak napisałem, będzie to wbrew ewolucji i "z definicji" przyspieszy

    Dla ciebie najwyraźniej ewolucja jest rodzajem boga.

    A ewolucja to tylko biologiczny mechanizm. Ni mniej, ni więcej.

    > wymarcie naszego gatunku (zmniejszenie różnorodności). Do tego można

    Brednie. Różnorodność można zwiększyć dodając pozytywne mutacje. Celowo
    dodając negatywne robisz ludziom i ludzkości krzywdę.

    > dodać jeszcze pewność, że to co ustalą AL&Spółka jako korzystne
    > (genetycznie) w dłuższej perspektywie się takim nie okaże.

    Wyeliminowanie wrodzonego braku odporności byłoby zdecydowanie
    korzystne. Takoż zespołu Downa, progerii i paru innych.