  • Data: 2013-05-06 22:50:01
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2013 21:23, Liwiusz pisze:

    > Jako ateista powinieneś uznawać teorię ewolucji. A ta nigdy nie działa
    > "przed", a tylko "po". Innymi słowy - to, czy jest coś szkodliwe można
    > ocenić dopiero po tym, jak powstanie i będzie żyło w danych
    > okolicznościach. Nie możesz zakładać, że zmiany są złe. Ba, powinieneś

    Tak, bo wrodzony brak odporności (patrz: David Vetter), mukowiscydoza,
    zespół Downa czy podobne przypadki to znakomici kandydaci na sukces
    ewolucyjny i rozwój gatunku.

    Ten sarkazm to po pierwsze.

    Po drugie ewolucję i tak już "popsuliśmy" zakłócając selekcję naturalną.
    Zatem albo-albo. Albo oddajemy się z powrotem "pod władzę" naturze, albo
    jak się już sztucznie zaczęło kierować biologicznym rozwojem ludzi, to
    lepiej kompleksowo.

    Po trzecie - uznaję ewolucję w sensie "wiem jak działa", a nie (jak to
    imputują niektóre religijne oszołomy) że jestem jej gorliwym poddanym.